Cupa Creasta Cocoşului ediţia a XXXII-a

Eram în minunaţii munţi Făgăraşi şi ne era gândul că trebuie să coborâm şi să mergem la Cupa Creasta Cocoşului. Zis şi făcut. Alex merge primul şi apoi echipa.
             Ne prezentăm în satul medieval Văratec-Firiza după ce am dat vreo 3 ture la containărul care avea lipită o săgetuţă infimă. Dar abia apoi urmează „bullşitul” cu 20-30 de minute de mers pe jos până în tabără.

Alex ajunge primul şi harnic din fire a instalat corturile şi apoi a socializat cum ştie el mai bine cu toată lumea. Mai târziu a sosit ”gaşca nebună” de la Cluj şi anume: Cristi, Daria, Lucas şi Ioan care s-au instalat rapid şi au continuat pofta nebună a lui Alex de socializat şi de citit.
             Sâmbăta dimineaţă mai greu cu trezitul, îl trimitem pe Cristi să facă tragerea la sorţ pentru intrarea în proba de regularitate. El fiind mai norocos din fire extrage exact numărul 1. Cum nu eram deloc pregătiţi, am găsit rapid cu cine să facem schimb, ba chiar să bem şi o bere de pe urma lor. Plecăm în drumeţie alături de prietenii noştrii din Baia Mare, Cristi & Florentina cu care am socializat cu o seară inainte când unii dintre noi (nu dăm nume) au mâncat din mâncare lor şi au citit din cărţile lor.
             Traseul, frumos pe gustul nostru, numai prin pădure şi pe la umbră, ne-a ajutat sa ajungem la cota maximă a traseului, pe Piatra Şoimului. Ne oprim, facem cateva poze şi coborâm rapid la testul de zonă pe care nu prea l-am putut trata cu seriozitate. Ne cerem scuze pentru asta organizatorilor.
             Am ajuns inapoi in tabără unde lumea începuse proba de orientare, iar noi am decis că am fi mai câştigaţi dacă am merge la o baie în Barajul Firiza. Zis şi făcut! Când ne-am înapoiat în tabără am fost serviţi cu o mămăliguţă cu brânză. Unii dintre noi au savurat mâncarea, cei cu antecedente cu bulzul din Făgăraş nici măcar nu s-au atins. Seara a continuat cu proba de cultural unde ne-au încântat sufletul sunetul chitarelor şi a poveştilor de munte până s-a făcut ziuă.
             Duminică ne trezim voioşi şi bine dispuşi. La festivitatea de premiere, spre uimirea noastră am caştigat 2 premii la 2 din singurele probe la care am participat.
             În acest minunat weekend au fost: Cristi Sălăjan, Daria Sălăjan, Alin Lucas, Ioan Rostaş, Alexandru Pop.

Distribuie mai departe ...

5 Comments

1. :)))))) din toate cluburile de turism montan cred ca noi suntem cei mai „cititi”… un articol pe gustul meu <3

2. Ma bucur ca reusiti sa ajungeti la concursuri, dar mai ales ca va intoarceti cu premii indiferent de obstacole! Felicitari! De data aceasta, ati avut o super echipa!